Flik(ar)

3 februari 2011

Förlåt.

Bloggen har vart nedlagd av personliga skäl. Men jao. Funderar på att börja om.
Tänkte att om jag ska börja om så är det lika bra att köra med blogg.se som portal. Men.. Ja, började med de men insåg att det är för svårt. Måste be någon som har blogg som portal visa hur man gör med alla koder. Jo, asså, jag kan, jag vet vad de mesta är.. Gjorde en design på blogg men råkade ta bort den, bloond. *fniss.
Men seriöst, om jag ska fortsätta blogga ska jag ha blogg som portal eftersom man kan anpassa allt i jämförelse med blogspot där det bara finns mallar som man får försöka anpassa till något personligt. Roligare med blogg ju, men svårare också.. Aja, får fundera på de! Men detta inlägg var väll mest för att ni ska veta att jag lever, haha. Nej, men jag har inte övergett bloggen. Dock har jag raderat alla inlägg.. :/ Många minnen hamnade i papperskorgen..

1 kommentar:

  1. Om du byter blogg adress, länka gärna dit =) Vill ju läsa din blogg!!

    SvaraRadera