Flik(ar)

4 februari 2011

Kom nyss hem från doktorn..

Fredag idag då.. Veckan har gått riktigt fort, och så var det helg! Härligt!
Åh, har nyss vart hos doktorn, kom faktiskt nyss hem. Gick bra tror jag, har ju fått reda på vad jag går omkring med varje,varje dag som jag gjort i två år (?).. Hmm.. Hoppas på en förbättring nu! Andra gången jag va hos doktorn pga min mage och om det inte blir bättre nu.. Vet jag inte vad jag gör.
Ohjuste, innan jag for till doktorn så var jag på en typ minispelning där jag fick en ny spelläxa. Fattar typ inte ett skiiit på vissa ställen, eftersom ett tecken som ser ut som en orm är nytt för mig. Tydligen betyder de... Typ.. Brutet.. nånting? :s Aja, lär ju förstå vad man ska göra senare.
Ska strax äta och sen vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Så ni får väll ha de göttan ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar